Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Hucul

14. 3. 2008 12:56
Jo!!!

Souhlas na 100%. Vlaky by nejen prospely prostredi, ale zaroven by se usetrilo na amortizaci silnic, kterou mytne za kilometr nehradi ani z desetiny. A pak tu mame vyssi vyuziti zeleznice, ktere by vedlo k jejim vetsim ziskum, tedy zkvalitneni sluzeb, rozsireni nabidky spoju, ale i poklesu cen a zvyseni spolehlivosti (tolik k Janovi_K). A nejlepsi na tom je, ze by pak jako vedlejsi produkt mohly zeleznice opet cenove konkurovat osobni autobusove doprave, takze bychom zase mohli jezdit vlackem motorackem a nevyplatilo by se jet dieselovou Karosou nebo vlastnim autem!!!

0 0
možnosti
M

mik61

14. 3. 2008 11:00
Co je v systému špatně

na to je jednoduchá odpověď a nejlépe otázkou - co je v systému dobře ? Jinak s Vámi souhlasím což je bohužel jediné co s tím uděláme.

0 0
možnosti
JK

Jan__K

14. 3. 2008 7:24
Hezká ale naivní představa

Podstatný problém, o kterém jse se nezmínil, je spolehlivost železniční dopravy. Dnes, kdy výrobci napříč Evropou nemají sklady a zboží se dováží na čas, je železnice s její flexibilitou (a naprosto bez  časových zárkuk) a cenami pro zákazníky srovnatelnými s kamionem vhodná tak akorát na dopravu uhlí.  Až železnice nabídne srovnatelný čas dopravy a bude ručit a plati pokuty za spoždění...pak možná.  Malý příklad: když stojí fabrika, co dodává automobilové díly o pěti stech lidech, tak to stojí tak  3-5000 EUR  minuta.

Ještě si myslíte, že se železnice vyplatí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3059x
Martin Adámek, Náchod

Programátor, učitel, cestovatel