Diskuse
Doprava zboží kamiony?
Děkujeme za pochopení.
Hucul
Jo!!!
Souhlas na 100%. Vlaky by nejen prospely prostredi, ale zaroven by se usetrilo na amortizaci silnic, kterou mytne za kilometr nehradi ani z desetiny. A pak tu mame vyssi vyuziti zeleznice, ktere by vedlo k jejim vetsim ziskum, tedy zkvalitneni sluzeb, rozsireni nabidky spoju, ale i poklesu cen a zvyseni spolehlivosti (tolik k Janovi_K). A nejlepsi na tom je, ze by pak jako vedlejsi produkt mohly zeleznice opet cenove konkurovat osobni autobusove doprave, takze bychom zase mohli jezdit vlackem motorackem a nevyplatilo by se jet dieselovou Karosou nebo vlastnim autem!!!
mik61
Co je v systému špatně
na to je jednoduchá odpověď a nejlépe otázkou - co je v systému dobře ? Jinak s Vámi souhlasím což je bohužel jediné co s tím uděláme.
Jan__K
Hezká ale naivní představa
Podstatný problém, o kterém jse se nezmínil, je spolehlivost železniční dopravy. Dnes, kdy výrobci napříč Evropou nemají sklady a zboží se dováží na čas, je železnice s její flexibilitou (a naprosto bez časových zárkuk) a cenami pro zákazníky srovnatelnými s kamionem vhodná tak akorát na dopravu uhlí. Až železnice nabídne srovnatelný čas dopravy a bude ručit a plati pokuty za spoždění...pak možná. Malý příklad: když stojí fabrika, co dodává automobilové díly o pěti stech lidech, tak to stojí tak 3-5000 EUR minuta.
Ještě si myslíte, že se železnice vyplatí?
- Počet článků 72
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3059x
Programátor, učitel, cestovatel