Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
krtek1000souhlasímAno je to tak a v tuto chvíly se stím nedá nic dělat. Podle mně se nedá říct že každé auto staré 10 let je šrot. Podle mne zaleží nejenom na tom jak je staré ale kolik má najeto a jak se o něj majitel staral. Mužete mít auto staré 15 let amůže být v lepším stavu než 5let staré. Od toho asby na silnicách nejezdilyvraky jsou přece STK, To, že se tak neděje je věc jiná. STK se dá obejít přes známe, úplatky a podobně. Dokud toto pujde tak po našich silnicích budou jezdit vraky. |
![]() |
JežíšEKoMůže mi někdo vysvětlit, proč se ta zelená rakovina otírá jen o chudé? Proč Bursík nešije například do zemědělců, kteří brázdí pole v zetorech z roku 56 a slámu vozej smradlavou ávií, nebo dýchavičnou liazkou. |
![]() |
MarekPMate pravdu......logicky dopad je skutecne ten, ze ekonomicky slabsi majitele starsich vozu si je proste nechaji a budou je lepit jak se da. A navic se ekologicka dan vybira jen jednorazove, casem se trh se starymi vozy zase rozbehne, jde jen o to, kdo to poprve zaplati. Podle me, je cela ta dan jen dalsi zaplatou na nas cerveny rozpocet. Zo budeme platit priste? Za vydychany vzduch? Kuraci za vypustene "emise" |
![]() |
Hug0STKnebezpecne a neekologicke vraky z nasich silnic muze odstranit prisna a funkcni STK + emise |
![]() |
chleba namazanej z obou strannesmyslJeždění autem není právo a kdo na to nemá ať autem prostě nejezdí. Čichat smrad ze 120, favoritů a podobných sra*ek který na silnici už nemaj co dělat je prostě humus. Mimo to, spojení Tipo a bezpečný auto je fakt vtipný |
![]() |
další_skladníkRe: nesmyslMilej chlebe (z obou stran namazanej), bezpečné auto je především to, které splňuje přiměřené požadavky STK a které řídí schopný a zodpovědný řidič. Pokud jde o mě, raději si tu a tam fetnu výfukových plynů Š 120 nebo Fáva odpovídajícím předpisu STK (ostatně kolik je jich ještě dneska k potkání v poměru s nezkušenými nebo přehnaně sebevědomými řidiči v nadupaných fárech?), než potkat mladého či staršího (nejlépe nacucaného) movitého trubku, který se vrací z dýzy nebo z hospody domů ve zbrusu novém autě s téměř nulovými emisemi, spoléhá na to, že to to auto zmákne za něj (nebo je mu to fuk), a cestou povraždí půl okresu. Jemu se samozřejmě nic nestane (prachy zajistí bezpečnost při jízdě i před soudem). A co třeba veteráni nebo auta, která se jim už blíží? Nesmějí podle Tebe vyjet? Jinak jo, souhlasím, kdo na to nemá - ale ne finančně, nýbrž řidičským uměním a zodpovědností - ať autem prostě nejezdí. Čau. |
![]() |
další_skladníkRe: nesmyslOpět pardon: ne "odpovídajícím", ale "odpovídajících". (Nicméně nesednu za volant dřív, než pomine roztržitost.;-) |
![]() |
Béda47Jsme to ale blbciZásadním faktem je skutečnost, že výroba osobních automobilů je velmi lukrativní. Výrobní marže ( skutečné-ne nákladové) jsou v řádech stovek procent.Nyní stát nepřímo snížil DPH, protože u firemních aut lze DPH vrátit.Naproti tomu se ve stejné výši zavedla ekologická daň a na druhou stranu se plánuje šrotovné. Na závěr bude(možná) trochu plusový výnos, ale plátci se změní.Jinak má autor skoro ve všem pravdu a vláda i poslanci by se měli stydět. |
![]() |
_blafekonesmysly
|
![]() |
další_skladníkPánové, pánové, pánové a (evtl.) dámy,jděte do háje. Klíčovým faktorem u auta, které splňuje STK, je stejně to, co je mezi volantem a sedačkou. Je úplně jedno, jestli jezdíte s autem za 50k nebo za milion - pokud jezdíte jako hovada, neumíte kvalitně a bezpečně ovládat vozidlo a neznáte a/nebo nedodržujete předpisy a myslíte si, že jste se svým žihadlem na silnici jediní, tak nikomu kromě (snad) vás nepomůže ani vaše ABS, airbag ani dokonalé emise. Astmatickým dětem (reakce na jedny z neranějších příspěvků v diskusi) prospějete nejlépe tím, že jim nebudete hulit cíga pod nos a co nejčastěji je vezmete do přírody. Máte-li na auta za půl mega či více a na jejich obměnu po pár letech, asi máte i na ekologické bydlení mimo "znečištěné" oblasti, ne? Nepruďte tedy ostatní, kteří na vás nemají finančně, ale přesto se chovají slušně a v rámci možností i ekologicky. Autorův článek má ode mě karmu. |
![]() |
další_skladníkRe: Pánové, pánové, pánové a (evtl.) dámy,Pardon: "reakce na jedny z nejranějších příspěvků v diskusi" |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmltak sem cetl, cetl a narazil na vetu"z oběhu vyřadí středně stará, spolehlivá a bezpečná auta" cimz autor patrne myslel sve auto ac vyrobene v kapitalisticke Evrope (onoho casu) tak vyrobene v roce 1988 tedy z dnesniho pohledu srot .... tim ovsem nechci rict ze stodvaci srot snad nejsou, ale to je takove vytloukani klinu klinem a brekot autora ze nemuze strelit srot je usmevne |
![]() |
stewiegriffinRe: tak sem cetl, cetl a narazil na vetutak hloupy prispevek uz jsem dlouho necet. neumis cist a chces tu nekoho kritizovat? ale co se divim, i to patri ke koloritu ceskeho clovicka. a nebojim se rict, ze dneska uz neoddelitelne. |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: tak sem cetl, cetl a narazil na vetujen reaguji na clanek .. to tys jenom ubozak co kdyz z necim nesouhlasi to nazve hloupim a neda zadne argumenty ... proste normalni cechacek s "kvalitni" ojetinou po nemeckem duchodci co ? |
![]() |
stewiegriffinRe: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuhloupim? snad hloupYm, to ano. ale jinak jsi nereagoval na clanek, jen se proste nudis a chces se zviditelnit hloupYma pripominkama. znovu opakuji: neumis cist a jako takovy nekritizuj neci, v tomto pripade celkem dobre clanky poukazujici na podstatu nesmyslu vybliteho ekoteroristy a ceskou patolizalskou vladou. |
![]() |
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)Re: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuTipo je technologicky nekde mezi Favoritem a Felicii Tedy z pohledu Skodovky o 1,5 modelu novejsi nez stodvacitka mj ma katalyzator ...ale asi neni potreba, abych se opakoval Neni to muj brekot, ze to nemuzu prodat. Je to moje podiveni nad tim, ze si to ode me nemuze vzit provozovatel stodvacitky, ktery by pak tu stodvacitku mohl dat sesrotovat. |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuja sem prece nenapsal, ze 120ca je snad lepsi |
![]() |
everlast1Re: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuOsobne taky pochybuju, ze by to pred platnosti zakona chtel dat zadarmo, ale prodat za tech 11.000 |
![]() |
111Re: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuJenže vyzněním článku je především to ,že není možnost vyměnit tenhle bepečnější šrot,za ten stávající nebezpečný i důchodce z venkova musí k lékaři,nakoupit...ap,a těch 5O000 za schválený šrot pro něj může být dost,..takže si nechá 12O,dokud se nerozpadne |
![]() |
JežíšRe: tak sem cetl, cetl a narazil na vetuMám volvo 850 AWD z roku 1996, je to podle tebe šrot? Nekomentuj, čemu nerozumíš. |
![]() |
gooberJistě...Mám známého v NERVu a tam ať to počítali jak to počítali, tak se nemohli dopočítat k tomu, že to bude mít nějaký užitek... |
![]() |
awe_czKonecne to nekdo napsal...Je az legracni (pokud to tedy neni spis k placi), jak byvali vladni "ekologove" nepouzivaji mozek. Samotna vyroba auta je zalezitosti silne neekologickou (dtto jeho nasledna likvidace), kterou neospravedlni tech par usetrenych desitek gramu CO2, o ktere ma to nove auto lepsi parametry. Opravdovy ekolog by srotovne ani diskriminacni "ekologicke" poplatky podporovat nemohl. Srotovne by nemohl podporovat ani opravdovy ekonom, kteremu jsou jasne negativni dopady zjevne vylobovaneho narizeni. |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: Konecne to nekdo napsal...opravdovy ekolog by jezdil na kole nebo verejnou dopravou a vubec by NEVLASTNIL auto... vsechno ostatni jsou pouhe keci .... |
![]() |
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)Re: Konecne to nekdo napsal...tak se podivejte na moji profilovou fotku :) |
![]() |
awe_czRe: Konecne to nekdo napsal...Opravdovy ekolog nerovna se nutne clovek nepotrebujici auto... |
![]() |
Lokutus4....je videt, že poplatky fungují a české silnice se pomalu očistuji od podobných bazmeků |
![]() |
BlackAnonymRe: ....Koněčně jsme dostali ty asociály ze silnic a taky ty "nebezpečný" starý auta...Bohužel se obávám, že ve smrtelných bouračkách figurují hlavně silnější novodobé vozy Ne ne bezpečnost na silnicích není o stáří vozu, ale o kvalitách řidičů. |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: ....to mas bezesporu pravdu, 50% ridicu ridit neumi a 50% se boji nebo dela chyby. Ovsem neni nic lepsiho nez jet za stodvacou tak 30km a nemoci ji predjet a to nemluvim o starym dyzlu ..... |
![]() |
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)Re: ....coz je argument pro muj clanek, protoze ja jsem chtel venovat vozidlo s motorem vpredu provozovateli stodvacitky, aby ji mohl zlikvidovat |
![]() |
martin123xxxJéjejTak krkolomně upachtěný článek jsem tedy již dlouho nečetl, budiž, jestli na tomoto stojí ekologie tak nevím. |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: Jéjejne, clanek chtel upozornit na skutecnost, ze autor nemuze prodat ojetinu r.v. 1988 |
![]() |
hovori.cml.hovori.cmlRe: ....jo jak sem zjistil, tak stare krapi dostanou STK jednoduseji nez 4 roky stare auto na 1. STK |
![]() |
h@luzakTo je holt regulace.... a regulace (deformování trhu) a přerozdělování jsou mocí, za kterou jdou někteří politikové. Koneckonců je to i slyšet od těch, kdo to financují (Soukup o financování kampaně Zubovové - "je to investice"). Holt jednou ze ctností státu je střídmost při vydávání regulací (to není můj výmysl, to jsem si vypůjčil ze stanov jedné z politických stran). A s touto proklamací souhlasím, pokud nezůstane jen proklamací.. |
![]() |
infinity1Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaEkologicka dan je dobra vec, jeji chyba je pouze v tom, ze se vztahuje vyhradne na prodej (resp. koupi). Ma platit pro vsechny bez vyjimky, kdo maji auto nesplnujici normy a neprestanou ho do urciteho data pouzivat, ti maji zaplatit 10000 Kc dan za pouzivani neekologickeho vozidla. Nejlepe kazdy rok, dokud budou neekologicke auto pouzivat. |
![]() |
karel66Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaekologickou daň platíš pokaždé když jedeš k benzině pro pohoné hmoty . když koupíš olej , pneumatiky , prostě pokaždý , když koupíš jakoukoliv věc potřebnou k provozu auta . Ono totiž auto když stojí v garáži a nejezdí , zatěžuje prostředí stejně jako pračka nebo skříň ! |
![]() |
infinity1Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaJenze u benzinky plati ekologickou dan vsichni stejnou, bez ohledu na to, jak ekologicke vozidlo maji. Proto musi krome dane z pohonnych hmot existovat jeste specialni dan z pouzivani vozidla nesplnujiciho stanovene normy, a to nejlepe pravidelne, jednorazove to ztraci ucinnost. |
![]() |
karel66Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaasi jsi to špatně přečet , tak znova . Pravidelně platíš právě ten benzín !!!! |
![]() |
daBmVRe: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaz benzinu (nafty) se odvadi dan spotrebni a plati ji kazdy, kdo ho tankuje. to nijak nerozlisuje do jakeho auta to lejete. je to tak tezke pochopit? |
![]() |
Martin Adámek(adamek.blog.idnes)Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaRozlisuje. Mene ekologicke (starsi, vetsi, hure udrzovane) auto ma vetsi emise i vetsi spotrebu PHM. Prectete si muj starsi clanek. |
![]() |
daBmVRe: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaneprectu |
![]() |
karel66Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlabudeme si hrát se slovíčky ? je to pokuta za to , že jsi si něco pořídil a používáš to , jestli se daň spotřební nebo ekologická je jedno , jednou je to daň a basta ! |
![]() |
daBmVRe: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlajo. pak je este DPH, dan z nemovitosti, dan z prijmu... platite jen jednu s tim, ze to staci? hodne stesti |
![]() |
infinity1Re: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlaTy si to precti jeste jednou. Za litr benzinu plati vsichni stejne, at jejich vuz splnuje normy nebo ne. Pokud tedy neci auto normy nesplnuje, musi platit jeste neco extra krome dane z benzinu. |
![]() |
daBmVRe: Chyba je, ze se ekologicka dan nevztahuje na vsechna vozidlato neda... |
předchozí | 1 2 3 | další |
Žebříčky
- Ladislav Pokorný
Vládo České republiky, je těch dezolátů v Čechách nějak moc…
- Šárka Razýmová
Ňaderná zbraň
- Lukáš Burget
Arogantní policie versus Železný charakter
- Markéta Šichtařová
Buď inflace, nebo banky
- David Vlk
Já chci mír!
- Aleš Merta
Furt, že máme šetřit, ale tady se vyhazuje z oken
- Aleš Merta
EU opět zapráskala bičem
- Josef Ulman
Manipulační techniky proruských dezolátů 3. díl - Praktická ukázka
- Jiří Turner
Neomlouvejte se Železnému, ale omluvte se za fatální pochybení veřejnosti!
- Ladislav Větvička
Polsko zahajilo zavody ve zbrojeni
- Ladislav Pokorný
Vládo České republiky, je těch dezolátů v Čechách nějak moc…
- Lukáš Burget
Arogantní policie versus Železný charakter
- Aleš Merta
EU opět zapráskala bičem
- Ladislav Větvička
Polsko zahajilo zavody ve zbrojeni
- Ladislav Větvička
Česká kolonizace
- Markéta Šichtařová
Buď inflace, nebo banky
- Josef Nožička
Špína režiséra Jana Hřebejka
- Josef Nožička
Fiala nenechá nikoho padnout – ani Jurečku!
- Aleš Merta
Furt, že máme šetřit, ale tady se vyhazuje z oken
- David Vlk
Já chci mír!